חמישה עשר ממונים היו במקדש:
א. על הזמנים – הוא ואנשיו שומרים את הזמנים, וכשמגיע עת הקרבן מכריזים: עמדו כהנים לעבודה, ולויים לדוכן וישראל למעמד.
ב. על נעילת השערים – על פיו נועלים ועל פיו פותחים את השערים.
ג. על השומרים – כהן שמסבב בכל לילה על הלויים (והכהנים) העוסקים ב"שמירת המקדש" ומעניש את מי שישן. ממונה זה נקרא בשם : "איש הר הבית".
ד. על המשוררים – הוא היה בורר את המשוררים שעומדים על הדוכן לשיר, ועל פיו היו תוקעין בחצוצרות (לפחות 21 תקיעות 3 לפתיחת השערים, 9 לתמיד של שחר, 9 לתמיד של בין הערבים).
ה. על הצילצל וכלי שיר – המעמיד את המשוררים שנגנו בכלי שיר.
ו. על הפייס – מי שניהל את הגורלות של עבודת הכהנים.
ז. על הקינים – היה מוכר תורים ובני יונה לאלו שמחויבים בקרבנות אלו.
ח. על החותמות – הוא קיבל דמי הנסכים ממחויבי נסכים ונתן להם תמורת הכסף חותמות לפי סוג הקרבן שלהם (כי יש 4 סוגים בכמויות הנסכים לפי סוג הקרבן, וכנגדם היו 4 חותמות) ועם החותם הלכו לקבל את הנסכים המתאימים להם.
ט. על הנסכים – מי שנתן נסכים למחויבים תמורת החותמות שהגישו לו.
י. על החולים – מפני שהכהנים עמדו על הרצפה תמיד ואכלו הרבה בשר מהקרבנות ולבשו רק את הכתונת של בגדי כהונה לגופם, היו רבים מהם חולי מעיים, והוא ואנשיו היו מבקרים ומרפאים את הכהנים החולים.
יא. על המים – היה חופר בורות שיחין ומערות, ומתקן הבורות של רבים כדי שיהיו המים מצויים בירושלים ליושביה ולעולי הרגלים.
יב. על מעשה לחם הפנים – אדם שפיקח על אופי "לחם הפנים".
יג. על מעשה הקטורת – שפיקח על כל אומני ה"קטורת".
יד. על מעשה הפרוכת – שפיקח על כל אורגי הפרוכות והרוקמין בהן, שיהיו מוכנות להיכל ולשערים. ושלש עשרה פרוכות היו במקדש שני : 2 בין הקדש לקדש הקדשים, 2 כנגדן בעליה, 1 בפתח ההיכל, 1 בפתח האולם, 7 על שבעה שערי העזרה.
טו. על מעשה בגדי כהונה – מי שעסק בפיקוח על הכנת בגדי הכהנים ואריגתם, ולשכה היתה לו במקדש שנקראה : לשכת פינחס המלביש.
ויהי רצון שבזכות לימוד תורת הבית נזכה לראות בבינינו תיכף ומיד ממש!